Vinnaren i bloggtävlingen

Vinnare av 1000:- i presentkort hos Arrak outdoor blev...



Sara med motiveringen:

"Jag vill vara med och sprida hundarnas positiva inverkan på människan, även hos dem som själva inte har möjlighet att ha hund. I framtiden innebär det att jag, när jag är färdig psykolog, kommer att använda hundarna i arbetet.
I dagsläget innebär det att jag är med i gänget som startar Uppsala hundungdom. Målet är att få med alla hundintresserade ungdomar i närheten och förhoppningsvis hjälpa dem att få uppleva lyckan när samarbetet mellan hund och människa fungerar som bäst. Nackdelen med att köra igång det här projektet på vintern är att det blir riktigt kallt. Jag vill inte att kylan ska hindra mig från att ge både min hund och alla hundungdomar det de behöver och därför skulle detta presentkort vara perfekt!"



Grattis Sara!
Hoppas att detta presentkort ska hjälpa till på traven att få igång ungdomsverksamheten.
Jag kommer att kontakta dig via mail för vidare detaljer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hjälp vad glad och överraskad jag blir! Detta kommer verkligen att vara till enorm hjälp, tusen tack!

Om några timmar åker jag bort så om mitt svar på ditt mail dröjer så sitter jag kanske fast i snökaoset på någon flygplats.



Hoppas ni får en härlig jul och ett gott nytt år!

2010-12-21 @ 10:22:21
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/
Postat av: Mikael Styrmark VD Arrak Outdoor AB

Hej Sara och jätte grattis



Hoppas våra kläder blir till belåtenhet.

en GOD JUL önskar vi dig alla här på Arrak Outdoor AB// Micke

2010-12-23 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0