Vinterkoma

Det känns lite så, vi har faktiskt inte tränat alls senaste tiden.
Det blir vanliga promenader och mestadels inomhus aktiviteter.
Corona har smaskat märgben idag och jag stängde faktiskt in henne i buren när hon fick det.
Ville inte ha en massa köttslisk över hela lägenheten, hon var på väg upp i vår obäddade säng, usch!
Plockade ur alla filtar och dynan så fick hon slabba bäst hon ville där inne, när hon var klar så berättade hon det och fick komma ut igen. Snacka om att jag blev imponerad över att hon verkligen gjort benet helt rent.
Hon har fått märgben hos mina föräldrar innan, då var det inte lika grundligt rengjort.
De ger alltid hundarna benen utomhus vilket ju är lite trevligare, dock kan jag tyvärr inte göra det eftersom vi bor i lägenhet på fjärde våningen.


Till jul åker vi hem till mina föräldrar i Dalarna och firar. Över nyår blir det hos sambons föräldrar i Dalsland.
Hoppas på att hinna träffa lite Tiny Rascals chineser när vi är där.
Vi ska även träffa en ny vovve som en vän skaffat nyligen, den ska tydligen ha lite chinese i sig om jag mins rätt.
Med dem ska vi åka till ett ridhus och träna agility inomhus, vilken lyx! Det ser vi fram emot.
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran då.

Har även lagt till lite nya hundiga länkar jag gillar i högerspalten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0