Första officiella tävlingen

Japp, nu har jag anmält oss till vår första officiella tävling.
Det blir på Oxie BK 29/8 och jag har anmält oss i klass 1 Hopp & klass 1 Agility.
Det ska bli spännande och roligt.
Jag har även köpt ett berså-tält att ha med på tävling, 350kr betalade jag för det, ett riktigt fynd!
Och Onsdagen 4/8 drar fortsättnings kursen i Agility igång ute på Malmö SBK.
Längar verkligen tills dess, det blir en bra uppvärmning inför tävlingen den 29/8.
Vi har ju haft sommarlov nu allt för länge och faktiskt inte tränat alls.
Nu på Onsdag funderar jag på att åka upp till mina föräldrar i Ludvika.
Då ska vi ta oss ut till Ludvika SBK och starta upp träningen lite på deras hinder.

Kommentarer
Postat av: hannah

Jaaa, kom till ludvika! Jag har hört att det är jätte vackert såhär års!

2010-07-25 @ 21:30:30
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0