Fyndat!

I helgen var jag och två vänner på secondhand-runda i Malmö.
Jag kan såklart inte låta bli att spana efter saker som kan vara praktiska till Corona eller saker man kan göra om till praktiska hund-saker.
Vi började på Myrorna som jag i regel inte gillar speciellt mycket, jag tycker de oftast har smutsiga trasiga saker till överpriser.
Efter en tids strosande och inga fynd så tröttnar jag, traskar bort till barnavdelningen och hittar till min stora förtjusning en liten hundflytväst i en annars väldigt tom stor låda.
Det bästa var att den bara kostade 45kr, med andra ord ett kanonfynd, eftersom de i regel kostar 200-600kr nya.
Jag var rädd att den skulle vara för liten för Corona, men jag tror att den funkar, det står tyvär inga viktangivelser på den. Men vi får testa den nästa sommar och se om den funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0