Agilitypepp!

Julen och nyår passerade i en rasande fart. Vi har ätit och mått gott både husse, matte och Corona.
Vi hälsade på mina föräldrar i Dalarna och de har nu tre vovvar hemma så med Corona var det fyra under helgen. Full fart med andra ord!

Innan vi for vidare passade jag på att köpa ett slalomhinder på rusta, 224kr var ju perfekt!
Hade börjat skissa på ett slalomhinder jag tänkt bygga, men nu behöver jag inte det i alla fall.
Ska bli så kul att få sätta igång träningen igen. Just slalom är det vi behöver träna mest så det ska nötas nu.

Och denna vecka blir vi Dalslands-bor för ca 6 månader framöver. Ska bli roligt och skönt att få vistas i skogen en tid. Nästa höst bär det av till Linköping för studier så detta blir lite som en mellanlandning inför den riktiga flytten.
Så den 4:e åker vi ner till Malmö och hämtar flyttlasset.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-15 @ 11:42:51
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0