Gulligt eller bara för mycket?

Jag förundras ofta över hur mycket konstiga och onödiga hundkläder det finns.
Själv föredrar jag såklart fina hundkläder men tar aldrig på kläder jag inte kan se någon nytta i för hunden.
Jag har 2 söta hund t-shirtar sparade sen jag hade en naken chinese, men jag finner aldrig tillfälle att använda dem på Corona. Tyvärr kanske man ska säga för de är väldigt fina.
Men nog är det roligt att se på alla söta hundar på tex Puppyangels hemsida.
Jag förundras också över alla dessa frisyrer de ger hundarna, det är otroligt gulligt men oroväckande lika dockor.

Kommentarer
Postat av: Elin

håller med, det kan finnas någon gullig tröja men slips kanske inte är så nödvändigt direkt.

2010-09-10 @ 21:46:26
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0