Hösten på ingång

Ja när vi skulle hem från gårdagens träning slog det mig att jag inte längre kan förneka att hösten är på ingång.
Mörkret börjar smyga sig på tidigare och tidigare på kvällarna och det är dags att börja tänka på reflexer till både mig och Corona.
Jag har ett varmare täcke till henne som har reflex över ryggen, men jag tror vi måste skaffa nån bra reflex till kopplet för hon behöver ju inte alltid det täcket.
Tidigare har jag haft en lampa som blinkar hängandes i halsbandet, men den var tydligen väldigt ätbar, vill inte riskera batterier i magen så det får bli något annat i år.
Har funderat på att skaffa en reflexväst till henne, synd bara att alla jag hittar är så förbaskat fula.

Typ denna modell tycker jag är skitful:
Tyvärr verkar de flesta webshoppar sälja just bara denna modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0