Klippa eller inte?

Har funderat på om jag skulle klippa ner Corona igen men velar lite eftersom hon äntligen har fått så fin päls nu.
Men nakenfrillan är såå praktisk eftersom den kräver minimal pälsvård, inte för att det är extremt mycket nu heller men det skulle vara skönt om hon inte drog in så mycket smuts höst/vinter/vår.
Dessutom måste hon fönas när det är blött/slask.
Åh jag vet varken in eller ut, vad tycker ni?
Hittade lite gamla bilder från sist hon blev klippt.
De små bilderna är klickbara!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tycker att en puff med fin päls är helt underbart! Men känner ändå att när Viggos päls börjar bli väldigt lång, hur länge kommer jag palla med lera och sedan slask i vår? Måste fundera på nakenfrillan på honom.

2010-09-27 @ 16:33:56
URL: http://www.kineserna.blogspot.com
Postat av: Erlandlinnea

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-06-15 @ 09:54:49
URL: http://erlandlinnea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0