Vinterns snyggaste overaller + Tävling

Nu börjar vi närma oss kylan och vintern, jag har spanat in två overaller jag gärna skulle vilja ha till Corona från Theo. Jag gillar deras kläder eftersom de är både praktiska och snygga! Jag har två overaller sen tidigare, en vinteroverall i rosa camouflage och en blå joggingoverall som ser ut nästan som en adidas overall.

De jag fastnat för nu är deras svarta fleeceoverall
Och deras röda vinteroverall
Visst är de snygga!?
Tyvärr så är de ganska dyra, men man kan ju alltid önska :)
Kläderna kan man hitta på http://www.theo.is och bilderna har jag lånat därifrån.

Just nu har de en facebooktävling där man kan vinna en vinteroverall om man gillar deras fansida, kommenterar på deras wall och bjuder in sina vänner.
När de har 1000 fans så plockar de ut en vinnare.
Vill du vinna en overall kan du hitta tävlingen på Theos fanpage.
Jag vet att jag vill vinna en iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0