Lydility läger

Jag fick en inbjudan på facebook till ett lydility läger i sommar och blev faktiskt riktigt sugen på att åka.
Evenemanget finns HÄR

"Lydilityläger - 11-12 juni 2011
En helg där vi går igenom första klassen i lydilityskolan. Bl a trick, apportering, framåtsändande och hinderbana! Roligare kan man inte ha en helg! Alla kan vara med - både små och stora raser! Inga förkunskaper behövs! Deltagande hundar måste dock känna sig bekväm i sällskap med andra hundar!

Lydility är en kombination av lättsam vardagslydnad och stressfri agility - där snabbhet inte har minsta betydelse. En god kontakt och en positiv följsamhet samt att ha kul tillsammans med sin hund - det är lydility!!!
Mer info om lydility finns på hemsidan; www.marieofsweden.se

Plats; Råbocka camping i Ängelholm"

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså? och här har vi massor! =) skratt

2011-02-18 @ 19:31:44
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Långsvans - HUND&FOTO

Lydilityläger lät ju jättespännande! Ska kolla upp det själv också, vore ju kul om man någongång hade möjlighet att delta i nåt sånt!



Tack för din fina kommentar i min blogg! Jag blev jätteglad :)

Ha en fantastisk helg!

MVH

Amanda & Hamlet

2011-02-18 @ 20:16:21
URL: http://www.langsvans.se
Postat av: charlotte

hej

hoppas du går på Lydility lägret, jag vill oxå dit men kan tyvärr ej det datumet.

2011-05-02 @ 14:29:19
URL: http://www.sunshinepearl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0